Online

Selena'nın Tarzını inceledik!:) Callie's Picks Haberi Happymiss264 Partymiss264 StardollcuyuzBizTurkey

27 Temmuz 2015 Pazartesi

Dot Yenilendi!

Dot mağazası yenilendi. Güzel makyaj ürünleri var;



Bence ürünler müthiş!
Sizce nasıllar?



24 Temmuz 2015 Cuma

Yazlık Kombin Örneği!

Merhabalar! Bugün yine bir kombin ile birlikteyim. Kombin kullanışlı olsun diye daha çok SC ürün kullanıyorum ;

Doll'umuz üstünde ki ürünün ismi; Multicolor Top'tur.
Bu ürün renkli olduğu için saç bandının da renkli olabileceğini düşündüm.
Pantolonumuz, diğer pantolonlardan biraz farklı. Bel kısmı daha uzun. Bu pantolona da ; 
Waisted Pantolon denir. Bu pantolona dayalı bir resim;

Çanta ve kolye, kombini daha parlak gösteriyor.
Ayakkabıya gelirsek, siyah bir sandal kullandım.
Yakından bakın;

Kullandığım kombini yaptığım doll; Vickyvickylove1

Saç bandı ;Original Future
Atkı ;Basics
Üst ;Original Future
Ayakkabı ;It Girls
Kolye ;Couture Tribute
Pantolon ;Bonjour Bizou
Çanta ;Wild Candy


Kombini böylecece bitirdim. Arkadaşlar! Bu kombinleri yapmak gerçekten çok zor. Kişilerde hep tükenmiş ürünler var. Burada siz bu ürünleri görüp alın diye tükenmiş ürün kullanmıyorum. Bir de ürünlere tek tek bakıyorum, tükenmiş mi diye. 
LÜTFEN BİRAZ EMEĞE SAYGI GÖSTERİN! 
Burada o kadar çabalıyorum. Her şey doll'unuza renk katmak için.


Kullanışlı bir komibin oldu.
Güle güle kullanın!




Rio Yenilendi!

Rio yenilendi! Harika ürünler var. Bence kaçırmayın!


Siz ne düşünüyor sunuz?



23 Temmuz 2015 Perşembe

Couture Tribute Gidiyor!


Evet, herkesin bildiği gibi Couture Tribute kalkıyor.
Başka koleksiyonlar gelecek. 
Tavsiye ettiğim birkaç ürün var ;

Açıkçası, inspired pantolonunu yani resimde olan beyaz trousers'ı pek sevmedim. Ama üstüyle harikulade oluyor! 
Inspired pantolon yani bol paçalı pantolon. 
Aynı şey turuncu ürünlerlede geçerli. Onlarda çok güzel.
Ama ben asıl siyah-beyaz platform ayakkabıyı çok sevdim. Çok hoşuma gitti. 
Hepsinden önce, o alınmalı zaten. 
Siyah elbise de hoş duruyor. 

Miley'nin resimdeki Inspired pantolonla bir fotoğrafı var. Gerçek bir ürün anladım ; 

Bence ürünleri kaçırmayın çünkü iyi kombin yapılacak ürünler var!






Akşam için Siyah Beyaz Kombin Örneği!

Merhabalar! Bugü size yarısını Basics'den yaptığım bir kombini göstereceğim. Açıkçası Basicsde harika şeyler var. Hem ucuz, hem de iyi kombin yapılacak türden ürünlere sahip. 
Örneğin ; İş arkadaşlarınla akşam yemeğine giderken bu tür mesleki bir kombin uygun olabilir ;

Açıkçası, Doll'un üstündeki Frilled gömleği kombinlerde kullanabileceğimiz güzel bir shirt'tür.
Siyah ve beyaz birbirlerine çok uygundur, ne kadar zıt renkler olsalar da.
Gördüğünüz gibi bende zıt renkler kullandım. Siyah ve beyaz. 
Gömleği ve gözlüğü herkese tavsiye ediyorum çünkü işe yarayabilecek ürünlerdir.
Gözlük için sade bir renk seçtim. Çok göz almayan bir renk. Başta gözlüğün SC olduğuna inanamamıştım. 
Dikkatlice bakarsak eteğin farklı bir etek türü olduğunu anlayabiliriz. Jersey Mini Etek.
Bakabilirsiniz ;

Cüzdan olarak da yine siyah-beyaz bir cüdan tercih ettim. Kıyafetlerin bütünüyle uyumlu olsun diye. 
Sarı detayı, cüzdana ayrı bir dinamizm katıyor. 
Ayakkabı olarak da Stiletto kullanarak kombinimi sonlandırdım.
Ayakkabı türünün ismi ; Cut Out Bot

Ben bu ayakkabı türünü sevdim. Ama tüz tabanlı olanları da  var. Havalılardır;



Üst Kıyafet; Basics
Mini Etek; Basics
Gözlük; Milionaire Mansion Fashion
Cüzdan; Wild Candy
Ayakabbı; Nelly.com

Kombini yaptığım doll; ela_stardoll217







Yeni Hotbuys!

Bonjour Bizou mağazasına yeni bir hoybuys gelmiş. Hotbuys, yelpaze şeklinde bir çanta ;



Fiyatı 12 SD. Önceden indirim varmış ve fiyatı 11 SD'ymiş. 
Ben bilemiyorum. Yani değişik bir özellik taşıyor.
Ama güzel değil.
Bu çantayı, gözlüklü yada  Maxi etek kombinlerinde kullanabiliriz.
Siz ne düşünüyorsunuz?

Geri Gelmiş!

Merhabalar! Küçük bir detay dikkatimi çekti. Callie's Picks mağazasında olan 14 SD'lik gömlek, önceden Bonjour Bizou mağazasında 50 SC'ydi. Gömleği, eskilerden almış olduğumu hatırladım. 
Her şey tam fiyatı ile olduğunda mutlaka değerlendirilmeli.Her an böyle fiyatlar çıkabiliyor!


    

                    Gömleğin geri gelmesi hakkında neler düşünüyorsunuz?





SBT

SBT